Optimeret for Mac OS
tatZ Comm1
Tattoo Kalender med Twilio SMS Marketing og mm…
tatZ Comm1 gør det nemt at tilføje nye aftaler og sende SMS-beskeder til dine kunder – alt samlet ét sted.
Du kan tilføje artister, artistblæk eller shopblæk samt oprette SMS-skabeloner, som hurtigt kan bruges i dine beskeder, når du opretter en ny aftale.
Uanset om det drejer sig om en enkelt session eller flere, kan du nemt tilføje dagsessioner fordelt over flere dage.
tatZ Comm1 opfylder alle danske tatoværlovgivninger omkring blæk. Når du opretter en ny aftale, registreres det blæk, der bruges i sessionen, automatisk på aftalen. Du kan søge efter blækket, eksportere dataene, gemme dem som en PDF-fil og sende dem til kunden. PDF’en indeholder alle oplysninger om kunden og sessionen, herunder:
- Kunde Navn
- Tattoo Beskrivelse
- Navn på det anvendte blæk
- Stregkode/lotnummer på hvert blæk der brugt
- Leverandørens navn, adresse og hjemmeside fra hvert blæk
- Et billede af blækket
- Artist Navn
- Pris Betalt og hvad der betalt med
- Start og slut dato og tid
- Shop Virksomheds oplysninger
- Aftale id QR-Kode
Derudover indeholder dokumentet virksomhedens oplysninger og et unikt aftale-ID, der genereres for hver aftale som en QR-kode.
Send kvittering til kunden på mail eller Air drop
Med tatZ Comm1 kan du også nemt trække data for artisters aftaler ud. Du vælger blot en periode – for eksempel en uge eller en måned – og kan derefter gemme dataene som en CSV-fil, der summerer priserne for den valgte periode.
Salgsstatistikker for uge og måned
Med tatZ Comm1 kan du nemt se salgsstatistikker for både uge- og månedsbasis. Du kan få et hurtigt overblik over salget, enten på ugentlig eller månedlig basis.
Alt data er gemt på din egen enhed.
Sessions udtræk
søge nemt og hurtigt efter Kunde sessions data fra hvert project som du kan gemme og sende til kunde i PDF
Artist Udtræk
Træk nemt og hurtigt Artist data ud og gem på CSV fil med all oplysninger på tidliger projekter
Send SMS'er og SMS Marketing
Send nemt og hurtigt SMS skabeloner til din kunde eller sende SMS marketing til enkelt artisters kunder eller alle artisters på en gang.
Ugentlige & Månedlig Salg Stats
Se salgs stats hver uge og måned visninger med total indtjening samt gennemsnit pr. uge og måned
Send sessions Kvittering
Send sessions kvittering til kunden i PDF format
Hent i APP og Mac Store!
Optimeret for Mac OS
iPad OS
Mac OS
tatZ Comm1 Twilio SMS Marketing
Med tatZ Comm1 kan du sende Twilio smser til din kunder eller sende sms marketing til en artists kunder eller alle artisters kunder på en gang og få svar direkte i appen når de svare på din smser eller sms marketing beskeder.
1.
Sådan opretter du en konto hos Twilio og får et telefonnummer
2.
Opsætning og installation af Twilio-legitimationsoplysninger i tatZ Comm1-appen
Når du har dine Twilio-legitimationsoplysninger (Account SID, Auth Token og Twilio-telefonnummer), er det nemt at integrere dem i tatZ Comm1-appen. Åbn appens indstillinger i menuen, Indtast din Account SID, Auth Token og Twilio-telefonnummer i de relevante felter. Sørg for, at oplysningerne er korrekte, da de sikrer sikker kommunikation mellem appen og Twilios tjenester. Gem ændringerne, og appen vil autentificere og oprette forbindelse til din Twilio-konto.
3.
Kom i gang med tatZ Comm1 og Twilio
Med Twilio korrekt integreret i tatZ Comm1 er du klar til at bruge appen! tatoBilden31 vil nu benytte dit Twilio-telefonnummer til at sende notifikationer, påmindelser eller andre beskeder via SMS eller opkald. Du kan tilpasse, hvordan og hvornår beskederne sendes, direkte i tatZ Comm1-appen. Twilios robuste API sikrer pålidelig levering og nem skalering, hvilket gør det til en ideel løsning til at forbedre din oplevelse med tatZ Comm1. Uanset om du planlægger påmindelser eller automatiserer arbejdsprocesser, er du nu klar til at drage fordel af en gnidningsfri kommunikationsløsning!
Send SMS'er til ingen penge!!
SMS-priser er baseret på destinationen og typen af besked, du sender, samt den udbyder, som SMS’en sendes til. Vores pay-as-you-go-priser giver dig kontrol over dine beskedomkostninger.
tekst taget fra Twilio.com
Outbound SMS – 30.0524 0 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – Lycamobile 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – MACH Connectivity 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – Other 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – TDC 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – Telenor 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – Telia 0.05240 $ —- 0,37 kr.
Outbound SMS – Vectone/Mundio Mobile 0.05240 $ —- 0,37 kr
SMS Inbound*
DK Denmark Inbound* SMS $0.0075 —- 0,05 kr.
* Tekstbeskeder debiteres pr. segment. Få mere at vide om tegnbegrænsninger og beskedsegmenter. Priserne kan ændre sig fra tid til anden uden varsel, og der kan forekomme yderligere fragtgebyrer. Se sektionen med operatørgebyrer nedenfor for flere detaljer. Et gebyr for mislykket meddelelsesbehandling på $0,001 pr. meddelelse vil kun blive opkrævet for meddelelser, der afsluttes i en “Mislykket”-status.
Twilio SMS Gudelines
Overholdelsesovervejelser
Twilio opfordrer kraftigt kunder til at gennemgå foreslåede brugssager med kvalificeret juridisk rådgiver for at sikre, at de overholder alle gældende love. Denne tabel viser nogle generelle bedste fremgangsmåder.
Danske mobiloperatører blokerer og filtrerer SMS-indhold med webadresse (URL). Hvis dit SMS-indhold har en webadresse (URL), bedes du kontakte Twilio kundeservice for at registrere dit SMS-indhold for at forhindre fejl. Når indholdsregistreringen er fuldført, skal du sende beskederne med et internationalt afsender-id med lang kode eller et alfanumerisk afsender-id. Afsendelse af meddelelser ved brug af afsender-id for indenlandsk lang kode kan resultere i, at meddelelser, der indeholder en web-URL, bliver filtreret. Spil- og lotterierelateret indhold er strengt forbudt af mobiloperatører i Danmark.
Levering af beskeder til M2M-numre sker kun efter bedste indsats.
Twilio opfordrer kraftigt kunder til at gennemgå foreslåede brugssager med kvalificeret juridisk rådgiver for at sikre, at de overholder alle gældende love. Følgende er nogle generelle bedste fremgangsmåder:
1. Få opt-in-samtykke fra hver slutbruger, før du sender nogen kommunikation til dem, især til markedsføring eller anden ikke-essentiel kommunikation.
2. Kommuniker kun i en slutbrugers dagtimer, medmindre det haster.
3. SMS-kampagner bør understøtte HJÆLP/STOP beskeder og lignende beskeder på slutbrugerens lokale sprog.
4. Kontakt ikke slutbrugere på ring-ikke-opkald eller må ikke-forstyr-registre.